Saturday, October 29, 2011

Awak, Saya, Kita.

Ini blog baru aku, blog yang aku wujudkan, dengan penulisan di dalamnya aku tujukan khas kepada sweetheart aku, untuk aku abadikan kisah-kisah cinta aku dengan Dia. 

Dia yang bernama [K].

Aku tau, penulisan blog aku yang satu ini akan berbeza secara keseluruhannya dengan penulisan blog-blog aku yang sebelum ini, tapi biarkan, aku tidak perlukan sama sekali pengadilan kau terhadap aku. Lagipun, aku menulis bukanlah untuk memenuhi keperluan pembacaan kau, tapi seperti yang telah aku katakan di atas, ini adalah medium pengabadian perasaan, memori, kisah, antara aku dan [K].

Jadi, jika kau terjumpa atau terserempak dengan penulisan aku di blog yang satu ini, bacalah  jika kau ingin baca, dan tutuplah tetingkap ini jika kau tak ingin nak baca tapi nak mencerca. Aku tidak peduli sama sekali.  

Kepada [K], ini untuk Awak, dan Saya.

Untuk Kita.